Blog

Rozdíl mezi UI a UX

Pokud se aspoň trochu pohybujete ve sféře web designu, tak je pravděpodobné, že jste už slyšeli termíny UI a UX. V tomto článku Vám vysvětlím, o co se jedná a jaký je mezi těmito designovými disciplínami rozdíl.

Čtěte dál

Plán tvorby webových stránek

Úspěšným webovým stránkám předchází důkladné plánování. To není žádná novinka. Přesto ale denně vznikají projekty, jejichž zadavatelé a tvůrci nepromysleli všechny požadavky dopředu.

Když si dáte záležet na plánování a přípravě, tak si ušetříte spoustu času i peněz.

Čtěte dál

Časté důvody, proč lidé rychle opouštějí web

Pokud je na Vaší webové stránce zmatek a nedodržujete základní designové principy, tak je pravděpodobné, že ztrácíte návštěvníky webu. Aby se Vám to nestalo, tak při tvorbě nebo redesignu stránek dodržujte několik zásad popsaných v tomto článku.

Čtěte dál

Proč tolik online marketingových kampaní končí neúspěchem

Bylo Vám řečeno, že propagace na internetu je způsob, jak rychle rozšířit svůj byznys. Možná jste to zkusili, ale výsledky Vás nepřesvědčily. Nejste sami.

Čtěte dál

Přistávací stránky a jejich funkce

Zvyšuje se počet lidí, kteří si uvědomují, že nejlepší způsob propagace jejich produktů je propagace přes internet. Proto je dnes poměrně složité vytvořit a spravovat úspěšnou online kampaň.

Stoupá průměrná cena za klik, průměrná cena za konverzi, za prodej.. konkurence je čím dál větší. Už si nemůžete dovolit zůstat pozadu.

Jeden ze základních způsobů, jak si ulehčit práci s prodáváním produktů a služeb online, jsou přistávací stránky. Přitom dost společností, které by mohly z přistávacích stránek těžit, je nepoužívá. Nebo je používá špatně.

Čtěte dál

Vědí Vaši návštěvníci, o čem je Váš web?

Stalo se Vám někdy, že jste se ocitli na stránce, která nedávala žádný smysl? Nevěděli jste, o čem je, co nabízí, proč existuje? Majitelé stránky se nejspíš shodli na nějakém velice chytrém (ale nic neříkajícím) nadpisu, poté Vám podsunuli několik textů o historii jejich společnosti, a nejspíš vložili i jeden nebo dva příliš obecné obrázky.
Neudělejte stejnou chybu na svých webových stránkách.

Čtěte dál

Jak podnikatelé vyhazují peníze na návštěvnost webu

Článek o tom, jak upravit svoje stránky a reklamy tak, aby dohromady dávaly větší smysl a Vy jste tak ušetřili na placené návštěvnosti.

Čtěte dál

Jak pracovat s pozorností návštěvníka Vašeho webu

Dostat potenciální zákazníky na stránky je jedna věc. V tomto článku se zabývám tím, jak nasměrovat návštěvníkovu pozornost na důležité prvky na stránce.

Čtěte dál

4 způsoby, jak spolehlivě zkazit design webových stránek

V tomto článku se tak trochu vztekám nad způsobem, jakým jsou některé webové stránky designovány.

4 principy dobrého designu a 4 způsoby, jak si zničit stránku - to vše se dozvíte v tomto článku. Čtěte dál.

Čtěte dál

Jak ušetřit peníze (nejen) za PPC reklamu

Tento článek Vám pomůže pochopit, jak správně analyzovat jednotlivé metriky v PPC kampaních jako Google Adwords nebo Sklik.

Během správy PPC kampaní se lidé často setkávají s problémem, že neví, na které z mnoha metrik (míra prokliku, konverze, zařízení) je nejlepší se zaměřit. Na základě čeho můžeme tvrdit, že kampaň je úspěšná? Čtěte dál.

Čtěte dál

O mně

Jmenuji se Oskar Čorič. Tvořím responzivní webové stránky a poskytuji služby online marketingu. Weby a kampaně navrhuji, tvořím, spravuji a optimalizuji. Svou práci dělám tak, aby mému klientovi poskytla co největší hodnotu a pomohla mu dosáhnout jeho cílů.
envelope-olinkedin-squarephonefacebooklinkedinfacebook-official