Blog

Webová stránka je větší investice, než si myslíte

21/08/2020
Tvorba webových stránek je mnohem větší investice, než si většina budoucích majitelů webů myslí. Dejme tomu, že máte na starost firmu, a nemáte webové stránky, nebo máte jen nějaké malé řešení (staré několik let), které jste kdysi dali dohromady s Vašim známým, co už weby ani nedělá. Představme si, že jste v situaci, ve které […]
Čtěte dál

Proč na všech svých webových projektech používám WordPress

14/08/2020
Na všech webových stránkách, které tvořím a spravuji, používám WordPress. S WordPressem mám již dost zkušeností. Velice si ho, jakožto způsobu tvorby webových stránek, cením, a kvůli tomu píši tento článek. Tento článek je pro kohokoliv, kdo přemýšlí o výběru způsobu tvorby stránek, nebo pro ty, kteří chtějí vědět více o tom, jakým způsobem weby […]
Čtěte dál

Jak s klienty plánuji práci na webových stránkách

07/08/2020
V minulém článku jsem popsal důvody, proč dbám na důkladné plánování svých webových projektů. V tomto článku stručně popíšu svůj systém plánování. Proč jsem se rozhodl napsat tento článek? Důvodů je několik; především jsem ale chtěl mít něco, na co mohu odkázat potenciální klienty, aby lépe pochopili, jakým způsobem začínám spolupráci. Jak jsem již psal […]
Čtěte dál

Proč je plánování nejdůležitější částí webového projektu

31/07/2020
Během toho, co jsem tvořil různé webové projekty, jsem se znovu a znovu dostával do stejných problémů. Většina problémů, které se během tvorby webu objevily, byly zapříčiněny nedostatečnou či nedostatečně kvalitní komunikací. Možná, že říct, že tyto problémy byly špatnou komunikací zapříčiněny, není úplně přesné. Co ale jisté je, že tyto problémy mohly být mnohem […]
Čtěte dál

Proč jsem začal znovu blogovat

24/07/2020
Po dlouhé době (několika letech) jsem se rozhodl začít opět psát články na svém blogu. Pravda je taková, že jsem se k tomu chystal už dlouho, ale až nyní jsem se k blogování plně odhodlal. Možná si někdo při čtení tohoto článku myslí, že poté, co začnu znovu blogovat, zase rychle přestanu. Popravdě, mám na […]
Čtěte dál

Rozdíl mezi UI a UX

20/12/2017
Pokud se aspoň trochu pohybujete ve sféře web designu, tak je pravděpodobné, že jste už slyšeli termíny UI a UX. V tomto článku Vám vysvětlím, o co se jedná a jaký je mezi těmito designovými disciplínami rozdíl.
Čtěte dál

Plán tvorby webových stránek

13/12/2017
Úspěšným webovým stránkám předchází důkladné plánování. To není žádná novinka. Přesto ale denně vznikají projekty, jejichž zadavatelé a tvůrci nepromysleli všechny požadavky dopředu. Když si dáte záležet na plánování a přípravě, tak si ušetříte spoustu času i peněz.
Čtěte dál

Časté důvody, proč lidé rychle opouštějí web

23/11/2017
Pokud je na Vaší webové stránce zmatek a nedodržujete základní designové principy, tak je pravděpodobné, že ztrácíte návštěvníky webu. Aby se Vám to nestalo, tak při tvorbě nebo redesignu stránek dodržujte několik zásad popsaných v tomto článku.
Čtěte dál

Proč tolik online marketingových kampaní končí neúspěchem

15/11/2017
Bylo Vám řečeno, že propagace na internetu je způsob, jak rychle rozšířit svůj byznys. Možná jste to zkusili, ale výsledky Vás nepřesvědčily. Nejste sami.
Čtěte dál

Přistávací stránky a jejich funkce

01/11/2017
Zvyšuje se počet lidí, kteří si uvědomují, že nejlepší způsob propagace jejich produktů je propagace přes internet. Proto je dnes poměrně složité vytvořit a spravovat úspěšnou online kampaň. Stoupá průměrná cena za klik, průměrná cena za konverzi, za prodej.. konkurence je čím dál větší. Už si nemůžete dovolit zůstat pozadu. Jeden ze základních způsobů, jak si ulehčit práci s prodáváním produktů a služeb online, jsou přistávací stránky. Přitom dost společností, které by mohly z přistávacích stránek těžit, je nepoužívá. Nebo je používá špatně.
Čtěte dál

Vědí Vaši návštěvníci, o čem je Váš web?

28/10/2017
Stalo se Vám někdy, že jste se ocitli na stránce, která nedávala žádný smysl? Nevěděli jste, o čem je, co nabízí, proč existuje? Majitelé stránky se nejspíš shodli na nějakém velice chytrém (ale nic neříkajícím) nadpisu, poté Vám podsunuli několik textů o historii jejich společnosti, a nejspíš vložili i jeden nebo dva příliš obecné obrázky. Neudělejte stejnou chybu na svých webových stránkách.
Čtěte dál

Jak podnikatelé vyhazují peníze na návštěvnost webu

24/10/2017
Článek o tom, jak upravit svoje stránky a reklamy tak, aby dohromady dávaly větší smysl a Vy jste tak ušetřili na placené návštěvnosti.
Čtěte dál

Jak pracovat s pozorností návštěvníka Vašeho webu

20/10/2017
Dostat potenciální zákazníky na stránky je jedna věc. V tomto článku se zabývám tím, jak nasměrovat návštěvníkovu pozornost na důležité prvky na stránce.
Čtěte dál

4 způsoby, jak spolehlivě zkazit design webových stránek

18/10/2017
V tomto článku se tak trochu vztekám nad způsobem, jakým jsou některé webové stránky designovány. 4 principy dobrého designu a 4 způsoby, jak si zničit stránku - to vše se dozvíte v tomto článku. Čtěte dál.
Čtěte dál

Jak ušetřit peníze (nejen) za PPC reklamu

15/10/2017
Tento článek Vám pomůže pochopit, jak správně analyzovat jednotlivé metriky v PPC kampaních jako Google Adwords nebo Sklik. Během správy PPC kampaní se lidé často setkávají s problémem, že neví, na které z mnoha metrik (míra prokliku, konverze, zařízení) je nejlepší se zaměřit. Na základě čeho můžeme tvrdit, že kampaň je úspěšná? Čtěte dál.
Čtěte dál

5 jednoduchých úprav webu, které Vám pomohou získat klienty

13/10/2017
Všichni víme, že návštěvníci webu většinou nezůstanou na stránkách déle, než pár vteřin. Každý takový návštěvník jsou vyhozené peníze. Co tedy můžeme udělat, abychom je udrželi na stránkách, kde mohou provést požadovanou akci? V tomto článku se dozvíte, jak zjednodušit získávání klientů a prodej produktů na stránce - a neztratit přitom moc času.
Čtěte dál

Účel webových stránek

10/10/2017
Lidé mají dnes na Googlu možnost porovnat Vás s deseti dalšími konkurenty během pár minut. To má za následek (mimo jiné) dvě věci: 1) Vaše webové stránky nemohou být pouhá vizitka. 2) Vašim potenciálním klientům zabere nějaký čas, než se vůbec rozhodnou Vás kontaktovat. Proto nestačí pouze mít webové stránky. Je třeba svůj web brát jako součást marketingové strategie - tedy v případě, že z něj chcete něco získat. V tomto článku Vás zkusím přesvědčit, abyste webovky nebrali jako cíl, nýbrž jako prostředek.
Čtěte dál

4 důvody, proč mít vlastní webové stránky (infografika)

06/10/2017
V této jednoduché infografice jsem sepsal 4 důvody, proč si myslím, že je pro Vaši službu či Váš produkt důležité, abyste měli vlastní (profesionální, samozřejmě) webové stránky. Pokud jste kdy uvažovali o tom, jestli se investice do stránek může vyplatit, čtěte dál.
Čtěte dál

O mně

Jmenuji se Oskar Čorič. Tvořím responzivní webové stránky a poskytuji služby online marketingu. Weby a kampaně navrhuji, tvořím, spravuji a optimalizuji. Svou práci dělám tak, aby mému klientovi poskytla co největší hodnotu a pomohla mu dosáhnout jeho cílů.
envelope-ocloselinkedin-squarephonefacebookbarslinkedinangle-downfacebook-official