Blog

5 jednoduchých úprav webu, které Vám pomohou získat klienty

Všichni víme, že návštěvníci webu většinou nezůstanou na stránkách déle, než pár vteřin. Každý takový návštěvník jsou vyhozené peníze. Co tedy můžeme udělat, abychom je udrželi na stránkách, kde mohou provést požadovanou akci? V tomto článku se dozvíte, jak zjednodušit získávání klientů a prodej produktů na stránce - a neztratit přitom moc času.

Čtěte dál

Účel webových stránek

Lidé mají dnes na Googlu možnost porovnat Vás s deseti dalšími konkurenty během pár minut. To má za následek (mimo jiné) dvě věci:

1) Vaše webové stránky nemohou být pouhá vizitka.
2) Vašim potenciálním klientům zabere nějaký čas, než se vůbec rozhodnou Vás kontaktovat.

Proto nestačí pouze mít webové stránky. Je třeba svůj web brát jako součást marketingové strategie - tedy v případě, že z něj chcete něco získat. V tomto článku Vás zkusím přesvědčit, abyste webovky nebrali jako cíl, nýbrž jako prostředek.

Čtěte dál

4 důvody, proč mít vlastní webové stránky (infografika)

V této jednoduché infografice jsem sepsal 4 důvody, proč si myslím, že je pro Vaši službu či Váš produkt důležité, abyste měli vlastní (profesionální, samozřejmě) webové stránky. Pokud jste kdy uvažovali o tom, jestli se investice do stránek může vyplatit, čtěte dál.

Čtěte dál

O mně

Jmenuji se Oskar Čorič. Tvořím responzivní webové stránky a poskytuji služby online marketingu. Weby a kampaně navrhuji, tvořím, spravuji a optimalizuji. Svou práci dělám tak, aby mému klientovi poskytla co největší hodnotu a pomohla mu dosáhnout jeho cílů.
envelope-olinkedin-squarephonefacebooklinkedinfacebook-official