Druhy webových stránek

Na této stránce naleznete nejčastější typy webových stránek, které tvořím. Pomůže Vám to udělat si lepší představu o tom, jaké služby poskytuji.
Většinu webů, které tvořím, je možné přiřadit k jednomu z těchto typů.

Jednoduché webové prezentace s kontaktním formulářem

Cenové rozmezí: 15 - 25 tisíc
Hlavní cíl webu: Získat zakázky s pomocí informativní, zajímavé nabídky a kontaktního formuláře.
Můj přístup: Takto malé weby je třeba vytvořit tak, aby se načítaly rychle, byly velice jednoduché na pochopení a strukturované pro prodej s jasnou nabídkou. Na těchto webech je nejjednodušší testovat různé přístupy, proto je dobré na nich v průběhu reklamních kampaní provádět různé změny a sledovat výsledky.

Blogy a firemní stránky s důrazem na obsah

Cenové rozmezí: 20 - 40 tisíc
Hlavní cíl webu: Získat zákazníky pomocí kombinace hodnotného obsahu a nabídky služeb a produktů. Tyto weby jsou většinou středem marketingové strategie, která přesahuje samotný web a placenou reklamu.
Můj přístup: Tyto weby většinou obsahují více strukturovaných informací, ve kterých je jednoduché se ztratit, pokud není vytvořena dobrá navigace. Přehlednost webu je zásadní, stejně jako snadná administrace pro majitele webu.

E-shopy

Cenové rozmezí: 50 tisíc a více
Hlavní cíl webu: E-shopy jsou “jednoduché” z toho pohledu, že výsledky jsou jasně stanovené. Chcete prodat co nejvíce produktů.
Můj přístup: Podobně jako u předchozího typu webu, i zde je naprosto zásadní správná navigace a jednoduchost používání. Důraz na transparentnost, pocit bezpečí a také na dodržení konvencí, protože lidé jsou zvyklí nakupovat určitým způsobem.

E-shopy prodávající přístup k obsahu

Cenové rozmezí: 50 tisíc a více
Hlavní cíl webu: Prodávání přístupu k výukovým materiálům v podobě on-line kurzů (e-learning).
Můj přístup: Zde je především nutné vytvořit funkce, které zajistí, že určití uživatelé budou mít přístup do určitých částí webu. Každá stránka webu se tak rozděluje na několik částí, kde se každá část zobrazuje jen za určitých podmínek na základě toho, zdali je uživatel přihlášen, zdali si koupil přístup do on-line kurzu atd. Administrace uživatelů a jednoduchost jejich pohybu na webu je zde ještě důležitější, protože uživatelé na tomto webu budou trávit mnohem více času, než v předchozích případech (sledováním výukových materiálů apod.).
Ceny všech typů webu jsou přibližné. Každý web je jiný.
Pro více informací mě kontaktujte:
+420 723 268 065 nebo kontakt@oskarcoric.cz

O mně

Jmenuji se Oskar Čorič. Tvořím responzivní webové stránky a poskytuji služby online marketingu. Weby a kampaně navrhuji, tvořím, spravuji a optimalizuji. Svou práci dělám tak, aby mému klientovi poskytla co největší hodnotu a pomohla mu dosáhnout jeho cílů.
envelope-ocloselinkedin-squarephonebarsangle-downfacebook-official