Proč jsem začal znovu blogovat

10/07/2020

Po dlouhé době (několika letech) jsem se rozhodl začít opět psát články na svém blogu.

Pravda je taková, že jsem se k tomu chystal už dlouho, ale až nyní jsem se k blogování plně odhodlal.

Možná si někdo při čtení tohoto článku myslí, že poté, co začnu znovu blogovat, zase rychle přestanu. Popravdě, mám na to podobně skeptický pohled, a kvůli tomu jsem raději napsal 5 článků dopředu předtím, než jsem zveřejnil tento. A naplánovaných mám dalších 14.

Na 5 týdnů mám tedy dost materiálu k tomu, abych pravidelně publikoval. Chystám se publikovat jeden článek týdně, což by pro mě neměl být problém.

Jaký typ obsahu se chystám psát?

Nejvíce mě na mé práci baví strategicky promýšlet projekty a systémy dopředu a přicházet na řešení zajímavých problémů. Přemýšlet mě skutečně baví - a většinou se to také hodně vyplatí.

I mé články tedy budou něco jako úvahy či popisy způsobů, jakými nad věcmi přemýšlím. Nebudou to rozhodně rady - necítím se na to, abych někomu něco radil, bez toho, abych o něm či jeho situaci cokoliv věděl.

Mé články tedy budou výsledkem mé vnitřní konverzace. Jejich hodnota bude spočívat v tom, že po jejich přečtení čtenář bude schopen lépe přemýšlet nad svými vlastními problémy a možnostmi v rámci své on-line komunikace.

Chci se přitom ale vyhnout tomu, abych psal obsah, který nikomu nebude užitečný a praktický. Držte mi palce.

Proč zase bloguji

Je několik důvodů, proč jsem se do psaní znovu pustil.

Abych ukázal, že o tom skutečně přemýšlím

Ve spolupráci s klienty chci, abychom oba dva přemýšleli stejným nebo podobným způsobem o webových stránkách a marketingu. Abych spolupracoval s těmi lidmi a společnostmi, se kterými bude spolupráce produktivní, tak se musím napřed ujistit, že si rozumíme a že věci chápeme podobně.

Takto budu mít možnost ukázat svým potenciálním klientům, že nad problematikou rád přemýšlím, a že se ve své práci rád vzdělávám a zlepšuji.

Sám se tím učím

Vysvětlováním se člověk učí rychle a důkladně.

Když píšu články, tak mě to donutí se mnohem více zamyslet nad jednotlivými službami, které klientům poskytuji. Pomáhá mi to přijít na lepší způsoby, jak vyřešit jejich problémy a jak organizovat svůj vlastní byznys.

Vzhledem k rychlosti vývoje trhu, ve kterém se pohybuji, jsem si vědom, že se musím neustále učit. To, co jsem se naučil, si v hlavě utvrdím ještě lépe, pokud to využiji pro některý z mých článků.

Zároveň mě to donutí z toho, co jsem se naučil, vytáhnout pouze to, co je skutečně důležité, uplatnitelné a praktické.

A nakonec, pomůže mi to naučit se vyjadřovat to, co jsem se naučil, v lidském jazyce, což je během organizace práce na webu nesmírně důležité, aby klient věděl, na čem je.

Abych měl na co odkázat

Často se mi stává, že chci vysvětlit nějaký koncept v rámci své práce. Pokud budu mít po ruce článek, na který budu moct odkázat, tak se mi usnadní komunikace, a zároveň budu schopen poskytnout lépe strukturovaný obsah, než mi narychlo napsaný e-mail dovoluje.

Co od toho očekávám

Jediné, čím jsem si u svého blogu jistý je, že bude trochu jiný. Informace v něm budou poměrně osobního charakteru. Chci být zároveň maximálně upřímný.

Pokud tento blog pomůže mým klientům v komunikaci se mnou, tak to bude velký úspěch a skvělá investice, neboť udržovat komunikaci s klienty na úrovni je důležité pro celkový chod mého podnikání a kvalitu vykonané práce.

A pokud se postupně najdou i jiní lidé, kteří budou mé články číst se zájmem, tak budu ještě víc rád. Doufám, že se pak najde i někdo, s kým budu moct o těchto záležitostech mluvit - takovým způsobem, jakým zde píšu.

Tento blog píšu tak, jak mluvím. Nechci se ani trochu přetvařovat, na to nemám čas ani chuť, a přestalo by mě to za chvíli bavit.

Sdílet článek

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

O mně

Jmenuji se Oskar Čorič. Tvořím responzivní webové stránky a poskytuji služby online marketingu. Weby a kampaně navrhuji, tvořím, spravuji a optimalizuji. Svou práci dělám tak, aby mému klientovi poskytla co největší hodnotu a pomohla mu dosáhnout jeho cílů.
envelope-ocloselinkedin-squarephonefacebookbarslinkedinangle-downfacebook-official